دنیا در دو روز آینده چگونه خواهد بود
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رادیو پس فردا و آدرس radiopasfarda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 366
بازدید کل : 35937
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 220
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 79
باردید دیروز : 18
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 366
بازدید سال : 819
بازدید کلی : 35937
داعش از مناطقی از دیرالزور عقب ‌نشینی کرد

خبرگزاری فارس: داعش از مناطقی از دیرالزور عقب ‌نشینی کرد

نیروهای ارتش سوریه از روز یکشنبه (دیروز) با تشکیل اتاق عملیات مشترک با نیروهای دفاع ملی و عشایر استان دیرالزور از جمله عشایر «الشعیطات_البوسرایا» عملیاتی را برای پاکسازی مناطق شرقی ریف استان دیرالزور آغاز کرده‌اند.

استان دیرالزور در شرق سوریه از استان‌های نفتی این کشور است که مرکز استان تحت کنترل ارتش سوریه و شهرستان‌های اطراف آن تحت کنترل داعش است. بخشی از مرز سوریه با عراق مربوط به این استان است.

به گزارش فارس، با آغاز این عملیات، داعش بعد از درگیری‌های شدید، صبح امروز دوشنبه از بخش‌هایی در ریف شرقی استان دیرالزور عقب‌نشینی کرد.

نیروهای ارتش سوریه، نیروهای دفاع ملی و عشایر این استان در ادامه این عملیات، پیشروی به سمت چاه‌های نفت «التیم» و مسیرهای جاده‌ای بین المللی استان را آغاز کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، همزمان با  پیشروی نیروهای سوری در ریف شرقی استان دیرالزور، جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش سوریه مراکز تجمع تروریست‌های داعش در منطقه «حویجة صکر» واقع در جنوب شرق شهر دیرالزور را هدف قرار دادند و تمامی پایگاه را با خاک یکسان کردند.

این در حالی است که ده‌ها تن از تروریست‌های داعش از جمله چندین سرکرده در این عملیات کشته شده‌اند.

به گزارش فارس هدف از عملیات مشترک نیروهای سوری، دفاع ملی و عشایر استان کاهش حملات تروریست‌های داعش به مناطق تحت نفوذ نیروهای سوری است.

تسلط بر چاه‌های نفتی برای جلوگیری از سرقت نفت و فروش آن توسط عناصر داعش به کشور ترکیه، پاکسازی مسیر و جاده بین المللی استان برای قطع کمک‌رسانی تروریست‌های داعش به یکدیگر نیز یکی دیگر از اهداف عملیات مشترک ارتش سوریه، نیروهای دفاع ملی و عشایر استان دیرالزور است.

تعداد بازدید از این مطلب: 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فیلترینگ هوشمند اینستاگرام شکست خورد

خبرگزاری فارس: فیلترینگ هوشمند اینستاگرام شکست خورد/ دسترسی آسان به محتوای غیراخلاقی و باز نشدن صفحات عادی

در نیمه دوم سال 93 که کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه برای مسدودسازی چند شبکه پیام‌رسان موبایلی به وزارت ارتباطات اولتیماتوم داد، وزارت ارتباطات مهلت چند ماهی را برای هوشمندسازی فیلترینگ از کارگروه درخواست کرد.

یک ماه بعد این وزارت‌ ارتباطات اعلام کرد، آمادگی شروع اجرای هوشمندسازی را دارد و برای رسیدگی به این موضوع از کارگروه تقاضای برگزاری جلسه فوق‌العاده کرد که سرانجام در دی‌ماه 93 خبر آغاز فیلترینگ هوشمند روی شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام شد.

طبق اعلام اولیه محمود واعظی قرار بود، «مرحله اول فیلترینگ هوشمند یک‌ ماه دیگر، مرحله دوم 3 ماه بعد و در صورت موفقیت مرحله سوم 6 ماه بعد اجرا شود. » اما تحقق این زمان‌بندی هیچ‌گاه از مرحله اول فراتر نرفت.

به گفته وزیر ارتباطات 11 دانشگاه، پژوهشگاه و شرکت دانش بنیان روی فیلترینگ هوشمند کار می‌کنند.

اکنون که 9 ماه از اجرای فیلترینگ هوشمند می‌گذرد و فیلترینگ هوشمند از شبکه اینستاگرام به شبکه دیگری تسری نیافت.

نتیجه 9 ماه آزمون و خطا، فیلترینگ گاه‌ و بی‌گاه اینستا بوده است. بسیاری از پیج‌ها و عکس‌هایی که طبق مصادیق فیلترینگ نباید در دسترس باشند، قابل مشاهده‌اند و در بسیاری از مواقع دسترسی به شبکه اینستاگرام و سر زدن به پیج‌‌ها و عکس‌های عادی افراد بدون هیچ دلیلی غیرممکن می‌شود و کاربران نیز به این روال ناقص عادت کرده‌اند.

واعظی درباره چرایی نواقص فیلترینگ هوشمند می‌گوید: «پیاده‌سازی فیلیرینگ هوشمند از نظر آزمایشی در اینستاگرام موفق بود؛ اما پس از اجرا طرف مقابل دست ما را خواند و بخشی از سیستم را تغییر داد، ما نیز مجبور شدیم تغییراتی در این پروژه ایجاد کنیم و از چند روز قبل، باردیگر سیستم فیلترینگ هوشمند روی این شبکه اجتماعی به کار افتاده و موفق عمل می‌کند.»

علیرغم اعلام وزیر درباره تغییر روش فیلترینگ هوشمند اینستا و موفق عمل کردن روش جدید، کاربران تغییری در فیلترینگ این شبکه مشاهده نمی‌‌کنند.

وزیر همچنین به تازگی از برنامه‌های توسعه فیلترینگ هوشمند سخن گفته و تاکید کرده «قرار است در مرحله دوم این سیستم را روی لایه دسترسی اجرایی کنیم و از «گیت وی» بین المللی برداریم؛ تا پیش از این فیلترینگ به صورت یکپارچه از دروازه اصلی پهنای باند اینترنت کشور اجرایی می شد اما در فاز دوم فیلترینگ هوشمند قصد این است که این سیستم از سوی اپراتورهای اینترنت و شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات، اجرا شود.

در مرحله سوم قصد داریم سیستم فیلترینگ هوشمند را روی دیتاسنتر پیاده سازی کنیم به نحوی که یک دیتاسنتر هوشمند داشته باشیم تا تمامی فایل‌ها و دیتاهای غیرمجاز را شناسایی و فیلتر کند.»

اما علیرغم اعلام این برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات آینده،‌ روز گذشته سرانجام عبدالصمد خرم آبادی، معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی رسما نتیجه اقدامات وزارت ارتباطات درباره فیلترینگ هوشمند را اعلام کرد و از ناکارآمدی فیلترینگ هوشمند خبر داد.

او گفت: فیلترینگ هوشمند یکی از مطالبات قدیمی دادستانی کل کشور از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است؛ اما سامانه فیلترینگ هوشمند طراحی شده توسط وزارت ارتباطات تاکنون نتوانسته انتظارات مردم و مقامات قضایی را برآورده کند و علیرغم تبلیغات وسیع وزارت ارتباطات در مورد  فیلترینگ هوشمند، عملاً اقدامات آنها تاکنون نتیجه قابل قبولی نداشته است.

وی گفت: فاز اول فیلترینگ هوشمند صرفاً روی سایت و نرم افزار اینستاگرام انجام شد که چندان موفقیت آمیز نبود و نتوانست جلوی موج عظیم انتشار محتوای مجرمانه در این شبکه را بگیرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تخریب ۳۲ «باغ ‌رستوران» غیر مجاز در کن

خبرگزاری فارس: تخریب ۳۲ «باغ ‌رستوران» غیر مجاز در کن

عیسی فرهادی در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه رودخانه کن اظهار داشت:‌ بزرگ‌ترین مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز طی سه روز در یک سال گذشته در بخش کن اتفاق افتاده است.

وی افزود: در این تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز 32 باب رستوران و مراکز غیرمجازی که در حاشیه رودخانه کن ساخته شده بودند به صورت 100 درصد تخریب شد تا دیگر با بروز سیل شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

فرماندار تهران گفت: تخریب این ساخت و سازهای غیرمجاز درس عبرتی برای افرادی است که قصد ساخت و سازهای غیراصولی و غیرمجاز را در سطح شهر دارند.

فرهادی افزود: این اقدام بزرگ با محوریت امور آب استان تهران، حمایت دستگاه قضایی، همکاری همه‌جانبه نیروی انتظامی و همکاری سایر دستگاه‌ها ازجمله شهرداری منطقه 22 و منطقه 5 اتفاق افتاد که با محوریت فرمانداری و بخشداری کن صورت گرفته است.

فرماندار تهران گفت: با این تخریب سه کیلومتر از حاشیه رودخانه کن آزادسازی شده است و در طول سه روز گذشته حجم کار سنگینی برای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز اتفاق افتاده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود