دنیا در دو روز آینده چگونه خواهد بود
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رادیو پس فردا و آدرس radiopasfarda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 35865
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 220
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 18
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 294
بازدید سال : 747
بازدید کلی : 35865
شهید صیاد شیرازی سید الشهدای نیروهای مسلح است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید صیاد شیرازی را به عنوان یک بسیجی با اخلاص که همواره آماده جهاد بود، می‌شناسیم، به همین خاطر او سید الشهدای نیروهای مسلح است.

سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروز آبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در حاشیه مراسم گرامیداشت پانزدهمین سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی یکی از اسوه‌ها و الگوهای برجسته مدیریت جهادی است، گفت: شهید صیاد ضمن اینکه خود به کارش ایمان داشت، جهادی و بسیار دقیق و با برنامه کار می‌کرد و همواره همکارانش را هم از بین نیروهای جهادی انتخاب می‌کرد.

وی با بیان اینکه ما در نیروهای مسلح مدیران جهادی بسیاری داریم، افزود: مدیر جهادی غیر از اینکه خود باید مدیری با ایمان، با قدرت جهادی و دارای توان مدیریتی باشد، باید فضای عملش نیز جهادی باشد.

سرلشکر فیروزآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که ما به طور کامل از دولت تدبیر و امید حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: نیروهای مسلح در حمایت از دولت در هر نقش اقتصادی که لازم باشد، حضور می‌یابند، البته در بخش خصوصی و فعالیت‌های اقتصادی مردم وارد نمی‌شویم.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری اشاره کرد و افزود: اینکه ایشان در سخنانشان به پیشرفت‌های دفاعی به عنوان یک مثال و الگو در کنار پیشرفت‌های نانو و هسته‌ای اشاره داشتند، محصول‌‌ همان مدیریت جهادی در نیروهای مسلح است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: اقتصاد کشور مربوط به موضوعاتی نظیر منابع انسانی تخصص، نظم و کارآفرینی و هدایت نیروی انسانی در مسیرهای مشخص و نیز شکستن زنجیر‌ها و موانع است.

سرلشکر فیروزآبادی اظهار کرد: ‌البته اولویت اصلی استفاده از تجهیزات نیروهای مسلح برای ارتقای توانمندی دفاعی است، اما ما توانمندی‌های دیگری داریم و آمادگی خود را به دولت نیز اعلام کرده‌ایم.

تعداد بازدید از این مطلب: 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رونمایی و بهره برداری از دو سامانه شبیه ساز میراژ و فاتح 12 در پایگاه برادران شهید دل حامد نیروی هوا

طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش از اولین سامانه شبیه ساز هواپیمای شکاری میراژ و سامانه شبیه ساز تیراندازی سبک فاتح 12 در پایگاه دهم شکاری (براداران شهید دل حامد) رونمایی و بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، اولین سامانه شبیه ساز هواپیمای شکاری میراژ  و سامانه شبیه ساز تیراندازی سلاح سبک فاتح 12 که توسط مهندسان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی و ساخته شده است، با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی در پایگاه دهم شکاری رونمایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شایان ذکر است سامانه شبیه ساز میراژ قابلیت توانایی شبیه سازی پرواز در شرایط جوی مختلف را داراست وکلیه مراحل طراحی و ساخت آن توسط مهندسان داخلی انجام گرفته است.

همچنین سامانه فاتح 12 مجهز به چهار نوع سلاح سبک از جمله ژ3، کلاشینکف، آر پی جی  و کلت است.

لازم به ذکر است کلیه قطعات این سامانه های شبیه ساز ساخت داخل بوده و با اهدافی نظیر افزایش توان دقت و مهارت خلبان و همچنین کاهش هزینه ها و افزایش ضریب ایمنی ساخته و تولید شده است. در مراسم رونمایی و بهره برداری از این شبیه سازها، رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی هوایی، حجت الاسلام والمسلمین صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و جمعی دیگر از فرماندهان حضور داشتند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شهادت، شایسته و زیبنده شهید سپهبد صیاد شیرازی بود

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، فرا رسیدن بیست و یکم فروردین ماه، پانزدهمین سالروز شهادت امیر سرافراز ارتش اسلام "سپهبد علی صیادی شیرازی" را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این اطلاعیه آمده است: بی شک اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک و مقدس دلاورمردانی است که در جهاد اکبر پیروز میدان مبارزه با نفس بودند و همچون شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با تقدیم جان خود، آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه نمودند و پایبندی به عهد خود با ارزش های اسلامی را ثابت کردند.

دربخش دیگری از این اطلاعیه تأکید شدهاست جنایت تروریستی منافقان کوردل در بیست و یکم فروردین ماه 1378که منجر به شهادت آن سرباز ولایت شد، بیش از همه نشان دهنده این واقعیت است که شعار دفاع از حقوق بشر، تنها ابزاری برای رسیدن به اهداف پلید مدعیانش بیش نیست. آنانی که با حمایت و چشم پوشی از فعالیت گروهک های تروریستی، بر دشمنی خود با ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان اصرار می‌ورزند.

در ادامه این اطلاعیه ضمن اشاره به حیات و زندگی سراسر خیر و برکت آن امیر سرافراز ارتش اسلام، تصریح شده است: بی‌شک، حیات آن شهید والامقام که ولی امر مسلمین جهان، ایشان را «سرباز صادق و فداکار دین و قرآن» و « نظامی مؤمن، پارسا و پرهیزگار» نامیدند، سرشار از لحظه‌های ناب ایثار و از خودگذشتگی است که نقش بسزایی در سازماندهی نیروهای انقلابی و وحدت میان نیروهای مسلح داشت که شهادت، بحق شایسته و زیبنده او بود.

در پایان این اطلاعیه ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تجلیل از خدمات صادقانه آن شهید والامقام و تسلیت فقدان آن عزیز و رزمنده مخلص به امت شهید پرور ایران اسلامی بویژه خانواده معزز آن شهید عزیز و خانواده های معزز شهدا و یادگاران گرامی شان، از عموم مردم قدرشناس و همرزمان حماسه آفرینش دعوت بعمل ‌آورده تا با حضور در مراسم بزرگداشت پانزدهمین سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی که در نقاط مختلف میهن اسلامی برگزار می شود، ضمن تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کنند

تعداد بازدید از این مطلب: 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خرمشهر آغاز به کار کرد.

نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ناخدا نادر حمودی، فرمانده پایگاه یکم دریایی خرمشهر در این شهر افتتاح شد.

ناخدا حمودی، فرمانده پایگاه یکم دریایی ارتش در خصوص اهداف برپایی این نمایشگاه،گفت: پایگاه یکم نیروی دریایی ارتش در خرمشهر 129 شهید را تقدیم نظام کرده و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس و آشنا کردن جوانان با جان‌فشانی‌های دلاورمردان و رزمندگان، نمایشگاهی را برپا کرده‌ تا هم لبیکی گفته باشد به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا و هم مردمی که جهت بازدید از مناطق مرزی به خوزستان می‌آیند را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا نماید.

فرمانده پایگاه یکم دریایی خرمشهر خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه از فعالیت‌های رزمندگان نیروی دریایی ارتش از سال 59 تا امروز و حضور مقتدارنه در آب‌های آزاد گزارشی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهیم.

گفتنی است که این نمایشگاه دریایی که پذیرای بسیاری از زائران راهیان نور است به وسعت بیش از ده هزار متر مربع، برخی از آخرین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله ماکت ناوشکن جماران را به نمایش گذاشته در حوزه فرهنگی نیز با به نمایش درآوردن بسیاری از اسناد جنگ گوشه از ددمنشی های دشمن بعثی را ترسیم کرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده از علم و هنر در تشریح و تبیین فرهنگ اسلامی ضروری است و اگر قرار باشد سبک و الگوی رفتاری و اجتماعی جامعه تغییر باید از این دو مولفه در تشریح فرهنگ و زندگی اسلامی به درستی استفاده نمود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نام‌گذاری سال 93 به نام « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط رهبر فرزانه انقلاب و با بیان اینکه تذکرات رهبری در حوزه فرهنگ و اقتصاد مربوط به دوره کنونی نیست و ایشان بارها در مناسبت‌های مختلف راه‌کارهای حل مشکلات اقتصادی و رفع نواقص فرهنگی را مطرح کرده‌اند، گفت: مسئولان فرهنگی کشور باید مسائل فرهنگی را جدی بگیرند. نماینده ولی فقیه در ارتش افزود: مسائل فرهنگی کشور مربوط به یک وزارتخانه یا یک دستگاه نیست. همه باید دست به دست هم دهند. حوزویان، دانشگاهیان و علما برای ارتقای فرهنگ غنی اسلام تلاش کنند و در مقابل هجمه سنگین فرهنگی دشمن ایستادگی و مقابله کنند. دولت در این زمینه تنها بانی نیست، اما مسئولیت بالایی دارد و امیدواریم اولویت کارهای اجرایی‌شان نیز در سال 93 اقتصاد و فرهنگ باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه رهبر انقلاب از 20 سال پیش هشدارهای لازم در زمینه فرهنگ را داده‌اند و امروز دشمن فرهنگ ما را هدف قرار داده است، تصریح کرد: گرچه دشمنان همواره از عبارت گزینه نظامی استفاده می‌کنند اما فرهنگ ما را هدف قرار داده‌اند فلذا باید فعالیت‌های فرهنگی خودمان را گسترش دهیم و در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم و همگان باید همت کنند و این یک جهاد است و همه باید در میدان باشند.

حجت السلام آل‌هاشم در ادامه به موضوع اقتصاد اشاره و با بیان اینکه مسئله اقتصاد هم به مانند فرهنگ بسیار مهم است تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تحریم‌های دشمنان حالت جنگ به خود گرفته و اکنون در جنگ اقتصادی با دشمنان به سر می‌بریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: هم مسئولان و هم مردم دست به دست هم دهند و در مقابل این توطئه عظیم دشمن مبارزه کنند و قطعا وضعیت کنونی نیز در حال گذر است و از خداوند متعال می‌خواهیم که ملت و مسئولان را از این مرحله هم با سربلندی عبور دهد که لازمه آن به فکر بودن مسئولان است. ما باید از وابستگی به نفت خارج شویم و تنها به نفت وابسته نباشیم و این با افزایش کمی و کیفی تولیدات داخلی همراه خواهد بود.

 

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سردار سرتیپ بهمن کارگر به مناسبت اول فروردین ماه سالگرد شهادت خلبان شهید حسین خلعتبری در پیامی گفت: برتارک هشت سال دفاع مقدس نام مبارک شهیدان خلبان همچون ستاره‌ای درخشان می‌درخشد. خلبانان شجاعی که با اتکال به قدرت لایزال الهی بی‌هراس از هیچ قدرتی سینه‌ها را از آغازین ساعات جنگ تحمیلی دشمن بعثی عراق، سنگر دین ومیهن کردند و با رزم سرخشان سجده عزت بر خاک پاک میهن نهادند و از خاک تا افلاک پر کشیدند.

وی افزود: یکی از خیل این جاودانگان عرصه دفاع مقدس عقاب تیز پروازمیهن اسلامی امیر خلبان شهید حسین خلعتبری می‌باشد که با مجاهدت، فداکاری، حماسه‌آفرینی و رشادت‌های کم نظیر خود با انجام ده‌ها مأموریت عملیات برون‌مرزی ماشین جنگی دشمن بعثی عراق را در زمین، هوا و دریا منهدم کرد و نام خلعتبری به‌عنوان قهرمان جنگ‌های هوایی و دریایی و اسوه و شهره خلبانان گردیده است.

کارگر همچنین گفت: یاد و خاطره رادمردان دیار غیرتمند استان مازندران سرداران شهید حاج حسین بصیر، محمدحسن طوسی، علیرضا بلباسی، امیران شهید شیرودی، کشوری، به‌ویژه شهید والامقام حسین خلعتبری و شهدای سرافراز شهرستان رامسر در هشت سال حماسه دفاع مقدس که با شهادتشان دین خود را به اسلام، دین و میهن ادا کردند گرامی‌می‌داریم وامیدوارم مردمان نجیب، روشن ضمیر و ولایتمدار شهرستان رامسر با ادامه راه پربرکت شهیدان که ستاره‌های درخشان و گنجینه‌های ارزشمند تاریخ امروز و نسل‌ فردای ما هستند تحت‌ عنایت حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و درسایه‌سار مقام منیع ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و عمل به ارزش‌های والای دفاع مقدس موفق و منصور باشید.

لازم به ذکر است امیر سرتیپ خلبان شهید حسین خلعتبری در روز اول فروردین سال ۱۳۶۴ در حین یک عملیات برون مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود