دنیا در دو روز آینده چگونه خواهد بود
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رادیو پس فردا و آدرس radiopasfarda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 336
بازدید کل : 35907
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 220
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 49
باردید دیروز : 18
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 336
بازدید سال : 789
بازدید کلی : 35907
حقوق بشر کجاست

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، در روزهای گذشته شاهد افزایش آزار و اذیت مردم فلسطین توسط نظامیان رژیم اشغالگر قدس و تشدید حملات آنان به باریکه غزه و کرانه باختری بوده ایم.

 

 

از جمله این اقدامات، ضرب و شتم وحشیانه یک نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست بود. این نوجوان که "طارق ابو خضیر" نام دارد، تابعیت آمریکایی نیز داشته است. وزارت خارجه ایالات متحده پس از اطلاع از این موضوع، واکنش نشان داد و با صدور بیانیه‌ای خواستار تحقیق شفاف و سریع درباره استفاده بیش از حد زور علیه وی شد

تعداد بازدید از این مطلب: 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نیروی دریایی، طلیعه داری توسعه و آبادانی سواحل مکران را از افتخارهای خود می داند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما برای ایجاد امنیت منطقه به منظور تجارت و بهره برداری از منابع و حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران در دنیا آماده ایم و افتخار می کنیم که طلیعه دار توسعه و آبادانی سواحل مکران هستیم.

امیر دریادار سیاری با حضور در محفل انس با قرآن که با حضور مسئولین ادارات و ارگان های نظامی و انتظامی شهرستان بندر جاسک در منطقه دوم دریایی ولایت برگزار شد؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان طی سخنانی با اشاره به این که امروز دشمن روی دو موضوع اقتصاد و جنگ نرم پافشاری می کند، راه مبارزه در مقابل جنگ اقتصادی را، اقتصاد مقاومتی با عزم ملی و همت جهادی دانست.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف دشمن در جنگ نرم، تسلط بر مغزها و افکار ملت به خصوص جوانان است. دشمنان همیشه به دنبال تغییر در باورهایمان هستند چرا که تغییر در باور باعث تغییر در رفتار شده و موجب دستیابی دشمن به اهداف از پیش تعیین شده می شود.

دریادار سیاری راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را داشتن بصیرت دانست و خاطر نشان کرد: وظیفه ما در جنگ نرم، شناخت دشمن، تهدیدها و روش های جنگ نرم است که همه این موارد فقط با داشتن بصیرت به دست می آید.

او تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را داشتن بصیرت و زندگی به سبک اسلامی-ایرانی و توجه به ارزش های دینی و ملی دانست و با اشاره به تأثیر زیاد قرآن در سبک و نحوه زندگی انسانها و نقش اصلی جوانان در مقابله با جنگ نرم، اظهار داشت: جوانان این کشور، سربازان اصلی در عرصه جنگ نرم هستند.

سیاری ادامه داد: دشمن در جنگ نرم، با ابزارهای مختلف، تسلط بر افکار و تغییر باورهای دینی و اسلامی را برای رسیدن به اهداف شوم خود دنبال می کند. لذا بایستی با استمداد از قرآن و ترویج آموزه های دینی و قرآنی همانند دوران دفاع مقدس، جواب محکمی به دشمنان داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه راهبردی سواحل جنوب شرق کشور و سواحل مکران خاطر نشان کرد: موقعیت جمهوری اسلامی ایران به گونه­ای است که دنیا به آن نیازمند است. ما موقعیت بسیار ویژه و مهمی داریم که به تَبَع آن می توانیم در جهان اثرگذار باشیم. به برکت انقلاب اسلامی، موقعیت اجتماعی کشورمان نیز افزایش یافته است .

دریادار سیاری در ادامه با اشاره به این مطلب که سواحل کشورمان کمک بسیار بزرگی به بالا بردن موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی ایران می کنند و مهم­ترینِ سواحل کشور ما، ساحل مکران در جنوب شرق ایران می باشد، به تأکیدهای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا پیرامون توسعه  و آّبادانی سواحل مکران پرداخت و خاطر نشان کرد: امروزه تأکید مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا مبنی بر پیشرفت و توسعه همه جانبه سواحل مکران در دستور کار جمهوری اسلامی ایران در کنار اقتدار دریایی قرار گرفته است و ما در جهت حفظ منافع کشورمان نباید از این منابع عظیم خدادادی غافل شویم لذا باید پیشرفت و آبادانی در این سواحل به حدی برسد که سواحل دریایی کشور ما همانند دیگر کشورهای دنیا از آبادترین مناطق باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه سخنانش به نقش بسیار مهم و تأثیرگذار امنیت در آبادانی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ما با برقراری امنیت می توانیم ضامن پیشرفت و توسعه مناطق ساحلی کشور باشیم و این امنیت با حضور نیروهای مسلح که در سرتاسر این ساحل طولانی مستقر هستند به وجود می آید.

وی در ادامه، ایجاد اقتدار دریایی توسط نیروی دریایی ارتش و امنیت منطقه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ما برای ایجاد امنیت منطقه به منظور تجارت و بهره برداری از منابع و حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران در دنیا آماده ایم و افتخار می کنیم که طلیعه دار توسعه و آبادانی سواحل مکران هستیم

تعداد بازدید از این مطلب: 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش به منظور ارزیابی توان عملیاتی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز از این یکان نظامی بازدید کرد.

سرلشکر صالحی در این بازدید با حضور در مجتمع باز آماد پایگاه تبریز ضمن دیدار با کارکنان فنی از نزدیک در جریان آماده سازی جنگنده ها قرار گرفت. وی همچنین آمادگی دسته های پروازی جنگنده های پایگاه جهت اجرای عملیات را مورد بازدید قرار داد.

گردان قرارگاه، آشپزخانه صنعتی و یکان آلرت پایگاه نیز از جمله مکان هایی بودند که فرمانده کل ارتش از آنها بازدید کرد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


باید شایستگی دعوت به میهمانی خداوند را در خود ایجاد کنیم

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از مرکز آموزش شهید انشائی نیروی زمینی گفت: در ماه مبارک رمضان باید شایستگی دعوت به میهمانی خداوند را در خود ایجاد کنیم.

وی که در جمع کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان این مرکز سخن می گفت با بیان این که در ماه رمضان باید تمامی اعضا و جوارح انسان روزه­دار باشد، افزود: روزه­داری فقط نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه انسان با کارهایی که می کند باید خود را لایق حضور در میهمانی خداوند در این ماه مبارک سازد.    

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنانش، شرایط اجابت دعا در این ماه مبارک را برشمرد و گفت: ما باید شایستگی درخواست از درگاه الهی را داشته باشیم. یعنی این که خالصانه دعا کنیم، درخواست ما از خداوند همراه با ترس از اَعمالمان و امید به درگاه الهی باشد، درخواستمان از خداوند توأم با عشق و رغبت باشد و سعی در ارتباط بیشتر با خدا داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش به دلایل عدم استجاب دعا نیز اشاره کرد و گفت: این که دعای بعضی­ ها مستجاب نمی شود به این دلیل است که خود فرد شایستگی درخواست از خداوند را نداشته یا دعا همراه با طلب خیر نبوده و در درخواست از خداوند اخلاص نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه افزود: خداوند تبارک و تعالی مصلحت انسانها را بهتر از خودشان می­داند لذا گاهی اوقات آنچه را که ما از خدا درخواست نموده ایم را یا اجابت نکرده و یا به شکل دیگری آن را اجابت می کند که در نهایت به نفع انسان می باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سخنانش در جمع کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان مرکز آموزش شهید انشائی نیروی زمینی به ویژگی های میهمانی خداوند در ماه رمضان نیز اشاه کرد و افزود: در این ماه، خداوند خود میهمانانش را دعوت کرده است. وسیله پذیرایی نیز شب قدر، نزول قرآن، فرود آمدن فرشتگان، استجابت دعا، لطافت روح و دوری از دوزخ است.

وی در ادامه، غذای اصلی این ماه را که برای رشد معنوی لازم است، غذای روح دانست و گفت: تلاوت قرآن کریم در ماه رمضان ثواب بسیار دارد و تلاوت یک آیه از آیات قرآن مانند تلاوت تمام آیات قرآن در ماه های دیگر است.   

 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به روزه داران توصیه کرد از دروغ، مجادله، حسادت، معاشرت با فاسدان و سخن چینی دوری کرده و نسبت به نماز، صبر و صداقت توجه خاص داشته باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنانش به حوادث تروریستی در تیرماه سال­های ابتدایی انقلاب اشاره کرد و گفت: گروهک فرقان در تیرماه سال 1360 اقدام به بمب گذاری و ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران کرد که به خواست خداوند این اقدام ددمنشانه آنها راه به جایی نبرده و سایه بابرکت مقام معظم رهبری بر سر این ملت مستدام  ماند تا هدایت و رهبری این نظام الهی را پس از ارتحال امام خمینی (ره) برعهده بگیرند و امروز که 25 سال از رحلت امام بزرگوار می گذرد، مقام معظم رهبری با همان صلابت و حکمت امام گونه این نظام اسلامی را هدایت می کنند.

وی همچنین به سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آبهای خلیج فارس توسط ناو آمریکایی وینسنس و کشته شدن بیش از 290 مسافر بی گناه این پرواز، بمب گذاری در حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رسیدن شهید مظلوم دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان اشاره کرد و افزود: کشورهایی که دم از حقوق بشر می زنند، تاکنون نشان داده اند که هیچ اعتقادی به این امر نداشته و ندارند. نمونه فعلی اش هم گروه تروریستی داعش است که با حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای مرتجع منطقه، دست به اقدامات وحشیانه ای در سوریه و عراق زده و چهره اسلام را مخدوش می کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اوج آمادگی نیروهای نظامی کشور

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ 264 سلماس ضمن تأکید بر بالابردن آمادگی رزمی نیروهای مسلح، گفت: نیروهای مسلح کشور باید در اوج آمادگی رزمی باشند.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی، امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در  جمع کارکنان پادگان  شهرستان خوی، ضمن تأکید بر لزوم آمادگی رزمی کارکنان اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی نیروهای مسلح طبق فرمایش گوهربار مولای متقیان حضرت علی(ع) به مالک اشتر، بالا بردن آمادگی رزمی خودشان است.

وی در ادامه گفت: نیروهای مسلح باید همیشه دارای روحیه و ایمان قوی بوده و با دیدن آموزش‌های علمی و عملی صحیح، از دستآوردهای انقلاب  اسلامی حفاظت کنند

تعداد بازدید از این مطلب: 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نیروی دریایی ارتش مظهر اقتدار ملت ایران در آب‌های آزاد است

فرمانده نیروی دریایی ارتش را مظهر اقتدار ملت ایران در آب‌های آزاد خواند و بیان کرد: موضوع مذکور وظیفه کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را سنگین‌تر می‌کند.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری پیش در جمع کارکنان آموزش تخصص‌های دریایی رشت با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: آموزش‌های مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت در مسیر صحیح است.

وی به تغییر ماموریت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آب‌های کم عمق و ساحلی به آب‌های آزاد اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون به نیروی راهبردی تبدیل شده است.

امیر سیاری نیروی دریایی ارتش را مظهر اقتدار ملت ایران در آب‌های آزاد خواند و بیان کرد: موضوع مذکور وظیفه کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را سنگین‌تر می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تغییر و گستردگی منطقه ماموریت این نیرو در آب‌های بین‌المللی، تصریح کرد: حضور در آب‌های آزاد نیازمندی‌ها و الزام‌هایی دارد و باید به این موضوع توجه شود.

وی داشتن نیروی انسانی مناسب و کارآمد را مهم‌ترین ابزار مورد نیاز برای حضور در آب‌های آزاد عنوان کرد و گفت: نیروی انسانی کارآمد می‌تواند ما را به اهداف برساند.

امیر سیاری، فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت را محل مناسبی برای آموزش و تربیت نیروی انسانی دانست و خاطرنشان کرد: 70 درصد آموزش‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت و منجیل انجام می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به آموزش‌های مهم دو مرکز مذکور اشاره کرد و یادآور شد: نیروهای جدید ادامه مسیر گذشتگان را می‌پیمایند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی در نیروی دریایی راهبردی دارای ویژگی‌هایی است، خاطرنشان کرد: مربیان نیروی دریایی راهبردی باید ویژگی‌های این نیرو را بشناسند.

امیر سیاری شمال اقیانوس هند، دریای سرخ، تنگه باب‌المندب و ... را منطقه ماموریت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: حضور کارکنان در منطقه مذکور نیازمند داشتن علم و دانش به‌روز است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش داشتن علم به‌روز در حفظ منافع کشور در دریاهای آزاد را مهم خواند و اظهار کرد: امکانات، مکان‌ها و محیط‌های آموزشی نیروی دریایی ارتش باید به‌روز باشد.

وی بر حاکم شدن فضای معنوی در محیط‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: توجه به معنویت نیروها را ورزیده و آماده ماموریت می‌کند.

امیر سیاری با بیان اینکه برای آموزش‌گیرندگان ویژگی‌هایی تعریف شده است، تصریح کرد: کارکنان امروز به جای رزمندگان دوران دفاع مقدس که سرافراز جنگیدند و سر فرود نیاوردند، خدمت می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایستادگی کارکنان نیروی دریایی ارتش در مقابل استکبار را افتخار دانست و بیان کرد: کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس به طور مستقیم با آمریکا وارد جنگ شدند.

وی از اسکورت 10 هزار فروند نفتکش و کشتی تجاری در دوران دفاع مقدس توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و یادآور شد: محاصره دریایی دشمن در دوران دفاع مقدس توسط نیروی دریایی ایران انجام شد.

امیر سیاری با اشاره به گسترش منطقه ماموریت نیروی دریایی ارتش هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران، خاطرنشان کرد: سرباز دریادل و ولایتمدار در عرصه آب‌های بین‌المللی باید مومن و تکلیف‌گرا باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایمان و تخصص را ویژگی کارکنان این نیرو در هدایت ناوشکن‌های جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: کارکنان نیروی دریایی ارتش فرهنگ ناب کشور و انقلاب اسلامی را به دیگر نقاط دنیا منتقل می‌کنند.

وی بر تعمیر و ساخت یگان‌های سطحی، زیرسطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور تاکید کرد و افزود: امروز تمام تجهیزات مورد نیاز را باید در داخل کشور تهیه کنیم و این امر نیازمند کارآمدی و بصیرت است.

امیر سیاری با بیان اینکه ولایت مسیر حرکت کارکنان نیروی دریایی ارتش است، تصریح کرد: کارکنان نیروی دریایی ارتش با روحیه شهادت‌طلبی و عشق به انجام ماموریت از مرزها، منابع، دین، ارزش‌های انقلاب اسلامی و ناموس کشور دفاع می‌کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ماه خدا

در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم استقبال از این ماه عزیز با شرکت جمعی از  فرماندهان، مسئولان و کارکنان ستاد آجا در مسجد امام خمینی(ره) این ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش،  در این مراسم حجت الاسلام والمسلین آقا تهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن تبریک آغاز ماه میهمانی خدا گفت: حق الطاعه  بحث زیبایی است که در اصول فقه مطرح شده و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا اگر کسی حق بندگی را به جا نیاورد زیان دیده و از درگاه ایزد منان دور خواهد ماند.

حجت الاسلام آقا تهرانی با اشاره به نحوه امتحانات الهی گفت : امتحانات الهی نسبت به افراد متفاوت است. نمونه بارز آن، سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) می باشد که خداوند متعال هرچه امتحانش را سخت تر گرفت امام حسین (ع) سربلند بیرون آمد و این نمونه کاملی از حق الطاعه می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فرمانده کل ارتش از تیپ 25 تکاور بازدید کرد

 امیر سر لشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از تیپ 25 تکاور شهید آبگون نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

 فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی حضور در جمع تکاورمردان تیپ 25 مستقل شهید آبگون نیروی زمینی ارتش از تجهیزات، اماکن و امادگی رزمی این یکان بازدید به عمل آورد.

در این دیدار امیر سرلشکر صالحی بعد از اقامه نماز جماعت در حسنیه امام علی (ع) تیپ 25 تکاور با کارکنان این یکان دیدار چهره به چهره داشت و از نزدیک در جریان مسائل آنان قرار گرفت.

تعداد بازدید از این مطلب: 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هلاکت چند نفر از اعضای گروهک تروریستی پژاک توسط سربازان نیروی زمینی

فرمانده نیروی زمینی ارتش از هلاکت چند نفر از اعضای گروهک تروریستی پژاک که قصد وارد شدن به کشورمان را داشتند، توسط سربازان نیروی زمینی خبر داد.

وی افزود: طی چند روز گذشته یک گروه چند نفره از گروهک‌ تروریستی پژاک  قصد ورود به کشور را داشتند که با هوشیاری سربازان شایسته و فداکار ولایت در نیروی زمینی، ضربه جبران‌ناپذیری به این گروهک تروریستی وارد شد.

امیر سرتیپ پوردستان تصریح کرد: گروهکی که با انواع و اقسام سلاح‌ها قصد ورود به مرزهای ما را داشته و بنا داشت تا بسته‌های انفجاری را وارد کشور کند و حرکت‌هایی را انجام دهد، در بدو ورود با سربازان نیروی زمینی مواجه شد و ضربه سختی را خورد. 

فرمانده نزاجا گفت: افراد زیادی از این گروهک تروریستی کشته و زخمی شدند که نشان از استحکام، توانمندی و هوشیاری بالای سربازان نیروی زمینی در دفاع از مرزها دارد. 

وی با بیان این که امروز مرزها تقویت شده و یکان‌های ما پای کار هستند،افزود: یکان‌های نیروی زمینی در بخش‌های وسیعی از مرزهای غرب و جنوب غربی کشور مستقر هستند و بحمدالله از قابلیت بسیار بالایی در دفاع از مرزها برخوردارند.

 فرمانده نیروی زمینی خاطر نشان کرد: علاوه بر این، یکان‌های پروازی ما در هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مأموریت حمایت از مرزهای شمال غرب و جنوب شرق کشور و همه مرزها را بر عهده دارد که با  پشتیبانی از یکان‌های پیاده توانسته‌اند خدمات ارزشمندی را انجام دهند. 

تعداد بازدید از این مطلب: 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گستره تهاجمات علیه نظام اسلامی نشانگر حقانیت راه انتخابی مااست

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ مستقل 321 پیاده نیروی زمینی ارتش در مرند ضمن تقدیر از جایگاه ارزنده این تیپ در مقابله با توطئه های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و نیز آمادگی بالای روحی و رزمی آن گفت: در 35 سال بعد از انقلاب، نظام ما روزی را بدون توطئه شرق و غرب نگذرانده است و غائله های قومیتی، ترورهای متعدد و جنگ تحمیلی 8 ساله نمونه بارز این توطئه ها بوده و امروز دشمن در جنگی فراگیر و به شکلی نرم و زیرپوستی مقدسات این ملت را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام واحدی که همراه هیأتی متشکل از معاونین فرهنگی نیروهای تابعه آجا برای ارزیابی آمادگی روحی و معنوی رزمندگان، بررسی وضعیت فرهنگی یگانهای مستقر در شمال غرب کشور در این منطقه حضور دارد، افزود: تلاش دشمن در ایجاد شبهه افکنی در اعماق وجود جوانان و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در اداره امور کشور است که لازم است با هوشیاری اینگونه توطئه ها ریشه کن شود.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز یکی از نقاط قوت ما که مورد هجمه نرم دشمنان قرار دارد رهبری نظام و نهاد مرجعیت شیعه است و دشمن نیز به دنبال تضعیف و تخریب آن می باشد، اما با وجود محوریت، محبوبیت و جایگاه رفیع آن که نمونه اش لبیک آحاد مردم به این نهاد (مرجعیت) در غائله داعش بود، به حول و قوه الهی دشمنان در این مسیر نیز ره به جایی نخواهند برد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش همچنین در پایان گفت: امروز گروهک ها و فرقه هایی نظیر داعش علیه تمام مقدسات اسلامی حرکت خزنده ای را با تبلیغات منسجم و با پشتیبانی کامل دنیای استکبار آغاز کرده اند، اما بدون شک در مقابله با اراده مسلمانان جهان این حرکت ها بسیار حقیرتر و ناتوان تر از آن است که به اسلام عزیز آسیبی وارد کند.

گفتنی است، حجت الاسلام واحدی و هیأت همراه در بازدید فرهنگی خود از یگان های ارتش در منطقه شمال غرب کشور، امروز علاوه بر تیپ 321 مرند از پایگاه هوایی شهید سرلشگر فکوری تبریز، پادگان مرزی جلفا و تیپ مستقل 121 پیاده نیروی زمینی ارتش نیز بازدید به عمل آوردند.

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود