دنیا در دو روز آینده چگونه خواهد بود
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رادیو پس فردا و آدرس radiopasfarda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 337
بازدید کل : 35908
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 220
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 50
باردید دیروز : 18
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 337
بازدید سال : 790
بازدید کلی : 35908
سلامت بنیاد خانواده در ارتقاء کارکنان نظامی موثر است

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: سلامت بنیاد خانواده های ارتش تاثیر خیلی زیادی در ایجاد انگیزه و ارتقاء روحیه کارکنان نظامی در حفظ تمامیت ارضی کشور دارد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران: امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در حاشیه جشنواره تجلیل از خانواده های موفق ارتش که صبح امروز در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد گفت: اگر خانواده های ارتشی آرامش داشته باشند ودارای دین، اخلاق و سلامت روحی و روانی باشند، قطعا کارکنان نظامی راحت تر در میدان های جنگ از مرزهای کشور دفاع خواهند کرد.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران اجرای این جشنواره افزود: این گونه جشنواره ها در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) مبنی بر توجه بیشتر به خانواده ها برگزار می شود.

امیر نصیرزاده ادامه داد: چنین جشنواره هایی ضمن آشنا کردن خانواده های بزرگ ارتش با خانواده های موفق، موجب تشویق و ایجاد انگیزه دیگر خانواده ها خواهد شد.

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ارتش و خانواده های ارتشی، اصولاً نخبه پرور و پراستعداد هستند

حجت الاسلام والمسلمین واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در اولین همایش خانواده های موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و در مرکز همایش های کوثر این سازمان برگزار شد؛ گفت: ارتش و خانواده های ارتشی اصولاً نخبه پرور و پر استعداد هستند و ارتش گنجینه ای از افراد توانمند در زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی، دینی، هنری و ..... چه در سطح کارکنان و چه در سطح خانواده ها می باشد.

وی که در جمع 350 نفر از نخبگان خانواده های کارکنان ارتش سخن می گفت با اشاره به این که وجود افراد نخبه و نخبه پروری در ارتش ایران مسبوق به سابقه می باشد و ردپای این نخبگان در ارتش به وضوح قابل مشاهده است، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی امور فرهنگی در ارتش در زمینه مسائل فرهنگی، ابتکارات زیادی از جمله همایش اندیشه و قلم را در چند سال گذشته انجام داده و امسال نیز به عنوان اقدامی ابداعی در سطح نیروهای مسلح، خانواده های برتر ارتش را در زمینه های مختلف شناسایی کرده و در این مراسم از آنها تقدیربه عمل خواهد آورد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در ادامه، جمع 350 نفره نخبگان حاضر در جلسه را بخش و گوشه ای از خانواده های نخبه کارکنان ارتش دانست و گفت: بدون تردید عناصر نخبه و موفق زیادی در سطح ارتش هستند که از برگزاری این جشنواره اطلاع نداشته و فرم های لازم برای شرکت در این دوره را به دبیرخانه نفرستاده اند. بعضی از آنها چهره های ملی و رسانه ای هستند که همه ما آنها را می شناسیم و به هر دلیل در این مراسم حضور ندارند. بنابر این تمام ظرفیت نخبگی و افراد موفق ما همین تعداد نیستند و امیدواریم روز به روز و سال به سال این ظرفیت افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام واحدی در ادامه به ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری اولین همایش حانواده های نخبه و برتر ارتش پرداخت و گفت: ما در این جشنواره بدون الگو برداری از جایی در 12 گروه افرادی که در سطح ملی و فرا ملی نخبه هستند را انتخاب کردیم که در نهایت و با داوری توسط هیئت داوران، 40 نفر به عنوان ممتاز انتخاب شدند.

وی در پایان، هدف از برگزاری این جشنواره را شناخت ظرفیت های ناشناخته ارتش در سطح کارکنان و خانواده ها دانست و گفت: این شناسایی باعث ارتقا و ارتباط متقابل بین ارتش و خانواده های کارکنان خواهد شد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برای توسعه کشور به نخبگان و خانواده های موفق ارتش نیازمندیم

دکتر محمد باقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور در نخستین همایش خانواده های موفق ارتش گفت: برای توسعه کشور به نخبگان و خانواده های موفق ارتش نیازمندیم و به همین منظور در بودجه سال 94 ردیف ویژه ای را برای شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای برتر و فرزندان نخبه کارکنان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران اختصاص خواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دکتر نوبخت در این جشنواره همچنین با اشاره به پیش نویس سیاست های برنامه ششم توسعه کشور و تقدیم آن به مقام معظم رهبری گفت: در دنیای امروز ملاک برتری کشورها دیگر ابزار و قدرت نظامی نیست بلکه شاخص جدیدی به نام توسه می باشد و هر کشوری که توسعه یافته تر است در جایگاه رفیع تری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران پس از پایان جنگ تحمیلی و از سال 1368، سه برنامه توسعه را دستور کار خود قرار داد اما احساس شد برای تحقق اهداف توسعه به چیز دیگری نیاز است و آن سند چشم انداز توسعه 20 ساله ایران اسلامی بود که در سال 1384 اجرا شد و بر اساس آن طی 20 سال کشورمان می بایست در منطقه جایگاه نخست توسعه را کسب نماید.

معاون برنامه ریزی رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه یکی از مهمترین شاخص های تحقق سند چشم انداز 20 ساله کشور موضوع بهره وری است که محصول خلاقیت می باشد گفت: ما به همراهی و کمک نخبگان و فرزندان خلاق و موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت نیل به اهداف توسعه و پیشرفت کشور نیازمندیم.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سالهای دفاع مقدس درخشید و مورد تکریم و تجلیل حضرت امام (ره) و پس از آن مقام معظم قرار گرفت؛ امروز نیز در تمامی رشته های علمی، تحقیقاتی، فرهنگی و ورزشی از فناوری نانو گرفته تا نخبگان و افتخارآفرینان قرآنی درخشیده و دارای استعدادهای فراوانی است که ما برای توسعه کشور به همه آنان نیاز داریم و زمینه های همکاری خانواده های موفق ارتش را نیز فراهم خواهیم کرد.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه این جشنواره حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین قندهاری، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش، امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین شیرمردی، رئیس ستاد نماز جمعه تهران، امیر سرتیپ حیدری، رئیس کانون بازنشستگان نیروهای مسلح، معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات ارتش، رؤسای ادارات عقیدتی سیاسی و معاونین ستاد ارتش و نیروهای تابعه آجا حضور داشتند.

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش طی دو روز برگزار می شود

.حجت الاسلام محمدی پیام مدیر امور قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش، گفت: این رقابتها طی روز های 14 و 15 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

وی که در آستانه برگزاری این رقابتها با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ارتش سخن می گفت، با اشاره به حضور 142 نفر از کارکنان و خانواده های آنها در مرحله نهایی مسابقات، گفت: پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران طی دو روز سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 مرداد ماه با حضور منتخبین کارکنان پایور، وظیفه، خواهران شاغل، دانشجویان دانشگاه های ارتش و خانواده کارکنان در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی پیام در ادامه افزود: مرحله مقدماتی این جشنواره از بهمن ماه سال  1392 همزمان با ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در کلیه یکان های ارتش آغاز و منتخبین با حفظ بیش از 400 حدیث از کتاب میزان الحکمه و پس از موفقیت در مراحل منطقه ای و نهایی نیروها به مرحله پایانی جشنواره راه یافته اند.

شایان ذکر است شرکت کنندگان در جشنواره صبح روز سه شنبه 14 مرداد ماه در آزمون نهایی حضور یافته و 15 مرداد ماه با حضور فرماندهان و مسئولین عالی رتبه ارتش از منتخبین آنها تقدیر خواهد شد.     

تعداد بازدید از این مطلب: 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تازه ترین پاسخ علی مطهری به حمید روحانی:اگر مردم حرفهای شما را قبول داشتند چرا به روحانی رای دادند؟

علی مطهری با ارسال پاسخ به آخرین اظهارات حمید روحانی که روزنامه اعتماد آن را منتشر کرده است، نوشت:

جناب آقاي سيدحميد روحاني كه شروع‌كننده مباحثه و بلكه مجادله ميان خودشان و بنده بوده‌اند بار ديگر به مقاله من پاسخ مفصل داده‌اند كه از ميان مطالب متعدد ايشان فقط سه مطلب است كه ارزش پاسخگويي دارد:

1-‌ ادعا كرده‌اند كه در دوره‌ دولت‌هاي نهم و دهم انتقادهايي به آقايان احمدي‌نژاد و مشايي داشته‌اند و شواهدي نيز ذكر كرده‌اند. اما اكثر قريب به اتفاق انتقادهاي ايشان بعد از آن است كه رهبر انقلاب با انتصاب آقاي مشايي به معاونت اولي رييس‌جمهور مخالفت كردند و يا بعد از خانه‌نشيني 11 روزه آقاي احمدي‌نژاد در اعتراض به نظر مقام رهبري مبني بر ابقاي آقاي مصلحي در وزارت اطلاعات است.

در واقع قانون‌شكني‌ها و تخلفات مالي و انحرافات فرهنگي دولت سابق از نظر امثال حميدخان روحاني تا قبل از اعلام نارضايتي‌هاي رهبر انقلاب اشكالي نداشت، فقط چون آقاي احمدي‌نژاد در مقابل رهبري ايستاد مرتكب خطا شده است. بنابراين انتقادهاي مذكور در آن مقاطع زماني ارزش چنداني ندارد. شبيه جهاد بعد از فتح است كه ارزش جهاد قبل از فتح را ندارد. اين، ايرادي است كه به اكثر اصولگراها وارد است و ناشي از برداشت نادرست آنها از اصل ولايت فقيه است.

2-‌ درباره فتنه سال 88 تحليل مستوفايي كرده‌اند كه يك طراحي چندين ساله و چنين و چنان بوده است، مطالبي كه از بس در اين چند سال به گوش مردم خوانده شده چندش‌آور شده است.


سوال اين است كه اگر مردم ما حرف‌هاي حميدخان روحاني و دوستان‌شان را پذيرفته بودند چرا در انتخابات رياست‌جمهوري سال 92 به جناب آقاي حسن روحاني راي دادند كه همه مي‌دانند تحليل ايشان از فتنه سال 88 چيز ديگري است و بخشي از حاميان وي به قول امثال حميدخان از سران فتنه و يا ساكتان فتنه بودند.

3-‌ مطلب آخر اينكه آقاي سيدحميد روحاني به دليل كينه‌يي كه از اينجانب به خاطر دفاع از مظلومان و تاكيد بر رعايت حقوق ملت براساس فصل سوم قانون اساسي و خلاصه به دليل بغضي كه از اين بنده به خاطر بيان حقايق دارد، برخلاف نظر صريح امام خميني و رهبر انقلاب، به تحقير استاد شهيد آيت‌الله مطهري پرداخته و بديهيات درباره ايشان را انكار كرده و بار ديگر ثابت نموده است كه شناخت درستي از شهيد مطهري ندارد، گرچه تحقير امثال ايشان به معني تعظيم است.

بقيه مطالب حميدخان روحاني چنان كه در صدر مقاله گفتم ارزش پاسخگويي ندارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود