ارتش و خانواده های ارتشی، اصولاً نخبه پرور و پراستعداد هستند
دنیا در دو روز آینده چگونه خواهد بود
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رادیو پس فردا و آدرس radiopasfarda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 735
بازدید کل : 36306
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 220
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 46
باردید دیروز : 22
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 735
بازدید سال : 1188
بازدید کلی : 36306
ارتش و خانواده های ارتشی، اصولاً نخبه پرور و پراستعداد هستند

حجت الاسلام والمسلمین واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در اولین همایش خانواده های موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و در مرکز همایش های کوثر این سازمان برگزار شد؛ گفت: ارتش و خانواده های ارتشی اصولاً نخبه پرور و پر استعداد هستند و ارتش گنجینه ای از افراد توانمند در زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی، دینی، هنری و ..... چه در سطح کارکنان و چه در سطح خانواده ها می باشد.

وی که در جمع 350 نفر از نخبگان خانواده های کارکنان ارتش سخن می گفت با اشاره به این که وجود افراد نخبه و نخبه پروری در ارتش ایران مسبوق به سابقه می باشد و ردپای این نخبگان در ارتش به وضوح قابل مشاهده است، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی امور فرهنگی در ارتش در زمینه مسائل فرهنگی، ابتکارات زیادی از جمله همایش اندیشه و قلم را در چند سال گذشته انجام داده و امسال نیز به عنوان اقدامی ابداعی در سطح نیروهای مسلح، خانواده های برتر ارتش را در زمینه های مختلف شناسایی کرده و در این مراسم از آنها تقدیربه عمل خواهد آورد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در ادامه، جمع 350 نفره نخبگان حاضر در جلسه را بخش و گوشه ای از خانواده های نخبه کارکنان ارتش دانست و گفت: بدون تردید عناصر نخبه و موفق زیادی در سطح ارتش هستند که از برگزاری این جشنواره اطلاع نداشته و فرم های لازم برای شرکت در این دوره را به دبیرخانه نفرستاده اند. بعضی از آنها چهره های ملی و رسانه ای هستند که همه ما آنها را می شناسیم و به هر دلیل در این مراسم حضور ندارند. بنابر این تمام ظرفیت نخبگی و افراد موفق ما همین تعداد نیستند و امیدواریم روز به روز و سال به سال این ظرفیت افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام واحدی در ادامه به ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری اولین همایش حانواده های نخبه و برتر ارتش پرداخت و گفت: ما در این جشنواره بدون الگو برداری از جایی در 12 گروه افرادی که در سطح ملی و فرا ملی نخبه هستند را انتخاب کردیم که در نهایت و با داوری توسط هیئت داوران، 40 نفر به عنوان ممتاز انتخاب شدند.

وی در پایان، هدف از برگزاری این جشنواره را شناخت ظرفیت های ناشناخته ارتش در سطح کارکنان و خانواده ها دانست و گفت: این شناسایی باعث ارتقا و ارتباط متقابل بین ارتش و خانواده های کارکنان خواهد شد.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود