دنیا در دو روز آینده چگونه خواهد بود
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رادیو پس فردا و آدرس radiopasfarda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 719
بازدید کل : 36290
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 220
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 30
باردید دیروز : 22
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 719
بازدید سال : 1172
بازدید کلی : 36290

ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعزامی به پاکستان پس از یک ماه، روز شنبه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به بوشهر بازگشت.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در آئین استقبال از این ناوگروه گفت: یکان های نیروی دریایی با پیروی از قوانین بین المللی تلاش می کنند فرهنگ غنی کشورمان و پیام صلح و دوستی را به سایر کشورها بویژه کشورهای منطقه منتقل کنند.

وی افزود: ناوگروه صلح و دوستی ارتش اعزامی به پاکستان متشکل از پنج فروند یکان های شناور اعزامی شامل زیردریایی، یک فروند ناو سوخت رسان، دو فروند ناوموشک انداز و یک فروند ناو پشتیبانی رزمی بود که سه فروند از این شناورها شامل ناوموشک انداز و ناو پشتیبانی رزمی متعلق به استان بوشهر و دو فروند دیگر متعلق به منطقه یکم است.

عباسیان اظهارکرد: ماموریت این ناوگروه یک ماه به طول انجامید و در این مدت این ناوگروه 1400 مایل دریایی دریانوردی کرد و پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران را به کشور پاکستان انتقال داد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه صلح و دوستی اعزامی به پاکستان در ماموریت خود علاوه بر ملاقات با مقام های این کشور همسایه، پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی را نیز به جهانیان ابلاغ کرد.

وی بیان کرد: منطقه دوم نیروی دریایی در مبارزه با پدیده دزدان دریایی و در اعزام ناوگروه های صلح و دوستی فعال است.

او گفت: منطقه دوم نیروی دریایی علاوه بر این که با اعزام ناوهای موشک انداز در رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی با کشور دوست عمان شرکت داشته اکنون نیز در اعزام سی امین ناوگروه و اعزام ناوگروه صلح ودوستی حضوری فعال دارد.

وی بیان کرد: منطقه دوم نیروی دریایی ارتش شهدای زیادی در هشت سال دفاع مقدس و آزادی خرمشهر تقدیم کشور کرد و با حضور بالگردها، هواناوها و تکاوران خود نقشی ارزنده در دفاع مقدس بویژه 34 روز مقاومت خرمشهر داشت.

وی گفت: حراست از منافع نظام جمهوری اسلامی ایران درآب های دور دست، اقیانوس هند و سایر آبها و مبارزه با پدیده دزدان دریایی و دیگر مراودات دریایی که حامل پیام های صلح و دوستی است از ماموریت های نیروی دریایی ارتش می باشد و منطقه دوم نیز سهم بسزایی در این ماموریت ها دارد.

فرمانده ناوگروه صلح و دوستی اعزامی به بندر کراچی کشور پاکستان گفت: شناسایی و رهگیری 12 فروند واحد نظامی سطحی و پروازی، شناسایی و رهگیری 45 فروند کشتی تجاری، اجرای 50 ساعت آموزش عملی برای ارتقای توان رزمی و اجرای حفاظت فیزیکی از جمله اقدامات این ناوگروه است.

وی همچنین افزود: در مدت اقامت چهار روزه این ناوگروه در بندر کراچی، دیدارهایی در بالاترین سطوح مقام های نیروی دریایی منطقه کراچی و سفارت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

وی بیان کرد: در این دیدارها، حضور زیردریایی کلاس غدیر برای نخستین بار در منطقه شمال اقیانوس هند و در این فاصله عملیاتی تعجب و تحسین همگان را برانگیخت.

او اهداف ناوگروه صلح و دوستی را اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، ارائه توان عملیاتی در آب های بین المللی، انتقال فرهنگ دریایی بین ایران و پاکستان، انتقال ابلاغ پیام صلح و دوستی، انتقال تجارب و دانش، ارزیابی توان ماندگاری یکان های رزمی با تناژ پائین دردریاهای دوردست، برنامه ریزی و انجام آموزش ها و تمرین های عملیاتی رزمی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر هم در این آئین گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد سرفصل نوینی در عرصه پیروزی های سلسله وار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: ایمان، جهاد، دانش نظامی و قدرت بالای عملیات میدانی از مولفه های پیروزی جوانان این آب و خاک در عملیات غرور آفرین بیت المقدس بود.

وی اضافه کرد: حضور نیروی دریایی راهبردی در آب راه­های بین المللی برای صیانت دریایی و پیام آوری صلح و دوستی، برگ زرین دیگری است که برافتخارات این نیرو افزوده شده است.

آیت الله صفایی بوشهری اظهارکرد: برخورداری از ساختار دانش بنیان ستادی، تجهیرات پیشرفته  الکترونیکی، ایجاد هماهنگی و حضور قدرتمند در جغرافیای میدانی باعث شده تا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی ترین نیروهای مسلح جهان به شمار بروند.

وی گفت: حضور ناوگروه های مختلف نیروی دریایی در قالب صیانت از منافع جمهوری اسلامی ایران و صلح و دوستی در آب های بین المللی و دور دست را مدیون انقلاب اسلامی و هدایت های مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا هستیم



تعداد بازدید از این مطلب: 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود