دنیا در دو روز آینده چگونه خواهد بود
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رادیو پس فردا و آدرس radiopasfarda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 35894
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 220
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 36
باردید دیروز : 18
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 323
بازدید سال : 776
بازدید کلی : 35894

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم، دور کردن قشر تحصیلکرده از مسائل مهم اجتماعی است.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجوویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در جمع کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش 01 نیروی زمینی ارتش، طی سخنانی جنگ عصر حاضر را جنگ اراده‌ها و عقیده در قالب جنگ نرم خواند و تصریح کرد: دشمن در این جنگ به دنبال ترویج فردگرایی بویژه در بین جوانان است؛ بنابراین لازم است که مسئولان با آگاهی، هوشیاری و ابزار لازم وارد این حوزه شوند.

 

وی در ادامه، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطفی در تاریخ معاصر دانست و افزود: این پیروزی وحدت و یکپارچگی مسلمانان بویژه مسلمانان و اندیشمندان ایران اسلامی را به همراه داشت.

 

آل‌هاشم همچنین تاکید کرد: طی قرن‌های گذشته، استعمارگران و دولت‌های بیگانه برای مسخ کردن مردم بویژه جوانان در کشورهای اسلامی و خاموش کردن روحیه دینی و علمی آنان، توطئه‌های گوناگونی را شکل دادند اما هرگز نتوانستند ایمان و اعتقادات ملت مسلمان را از بین ببرند.

 

وی در ادامه یکی از محورهای اصلی توطئه‌های بیگانگان در سرزمین‌های اسلامی را دور نگاه داشتن قشر تحصیلکرده از مسائل مهم اجتماعی عنوان کرد و گفت: در این مسیر، ایجاد تفرقه بین نخبگان و دانشمندان همواره مورد توجه دشمنان بوده است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان، وحدت و یکپارچگی ملت‌های اسلامی در برابر زیاده‌خواهان را تنها راه برون‌رفت از مشکلات جامعه اسلامی دانست و افزود: یکی شدن بر مبنای معرفت شناختی می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی و دست آنان را برای دسیسه خالی کند



تعداد بازدید از این مطلب: 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود