امروز نیروی دریایی نه تنها از آب‌های کشور بلکه در آبهای بین‌المللی نیز از آزادی کشتیرانی دفاع و حراس
دنیا در دو روز آینده چگونه خواهد بود
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رادیو پس فردا و آدرس radiopasfarda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 692
بازدید کل : 36263
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 220
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 24
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 692
بازدید سال : 1145
بازدید کلی : 36263
امروز نیروی دریایی نه تنها از آب‌های کشور بلکه در آبهای بین‌المللی نیز از آزادی کشتیرانی دفاع و حراس

ییس‌ جمهوری در آستانه روز نیروی دریایی و در دیدار با خانواده شهید دریادار فرشاد پاسدار گفت: امروز نیروی دریایی نه تنها از آب‌های کشور بلکه در آبهای بین‌المللی نیز از آزادی کشتیرانی دفاع و حراست می‌کند و بسیاری از کشورها که مورد هجوم دزدان دریایی هستند به ما پناه می‌آورند و این افتخاری برای ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در ادامه دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا در منزل شهید دریادار فرشاد

پاسدار حضور یافت و در فضایی صمیمی با خانواده این شهید به گفتگو پرداخت.

رییس جمهوری با بیان اینکه نیروی دریایی کشورمان در ۸ سال دفاع مقدس کار بسیار بزرگی انجام داد، گفت: نیروی دریایی توانست در همان ابتدای جنگ، نیروی دریایی عراق را کاملاً‌ منهدم کند و این نیرو کار بسیار بزرگی را در دفاع از کشور و آب های خلیج فارس انجام داد.

 

دکتر روحانی با اشاره به نیازهای اساسی کشور به صادرات نفت در زمان جنگ گفت: دشمن تلاش می‌کرد که صادرات نفت ما متوقف شود، اما نیروی دریایی و هوایی کشورمان با اسکورت نفتکش‌ها در خلیج فارس برای تأمین مایحتاج عمومی مردم و نیازهای اساسی کشور کار بسیار بزرگی را انجام دادند.

رییس جمهوری با تقدیر از رشادت‌های شهید فرشاد پاسدار در هشت سال دفاع مقدس خطاب به خانواده این شهید گفت: روحیه ایستادگی در جامعه بر گرفته از همان روحیه شهدا می‌باشد و فرزند شما برای دفاع از وطن، ملت و حراست از آب‌های ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

دکتر روحانی همچنین با اشاره به هفته بسیج و روز نیروی دریایی از رشادت‌های بسیجیان و نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.

رییس جمهوری با بیان اینکه شهدا زنده‌اند و طبق آیه قرآن مجید مورد عنایت خدا می‌باشند، گفت:‌ وقتی شهدا زنده هستند، یعنی در کل جامعه اثرگذار هستند و آثار معنوی آنها را می‌توانیم در میان خود حس کنیم.

 

در این دیدار که با حضور دکتر حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید انجام شد، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به خانواده این شهید تقدیم شد.



تعداد بازدید از این مطلب: 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود