همه مؤلفه‌های قدرت در نظام اسلامی ناشی از تفکر بسیجی است
دنیا در دو روز آینده چگونه خواهد بود
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رادیو پس فردا و آدرس radiopasfarda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 702
بازدید کل : 36273
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 220
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 13
باردید دیروز : 22
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 702
بازدید سال : 1155
بازدید کلی : 36273
همه مؤلفه‌های قدرت در نظام اسلامی ناشی از تفکر بسیجی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که بدون تفکر بسیجی پیشرفتی حاصل نمی‌شود، گفت: همه مؤلفه‌های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران ناشی از تفکر اسلام ناب محمدی و تفکر بسیجی است.

سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در جشنواره مالک اشتر بسیج با بیان این که بسیجی یعنی امام علی(ع) اظهار داشت: ازجمله شاخصه‌های بسیجی این است که مقابل تیرهای سهمگین دشمنان سینه خود را سپر می‌کند.

وی با بیان این که مؤمن کسی است که با جان و مال خود در راه خدا جهاد می‌کند، افزود: بدون تفکر بسیجی پیشرفتی حاصل نمی‌شود؛ پس تفکر بسیجی یعنی استحکام ساخت داخلی قدرت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بسیاری از پیشرفت‌های کشور را مرهون تفکر بسیجی می‌دانند زیرا بدون تفکر بسیجی پیشرفتی حاصل نمی‌شود بنابراین تفکر بسیجی یعنی استحکام ساخت داخلی قدرت.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان این که همه مؤلفه‌های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران ناشی از تفکر اسلام ناب محمدی و تفکر بسیجی است، یادآور شد:  این که گفته می‌شود "بسیج مکتب شاهدان و شهیدان است"، یعنی بسیج باید الگویی برای همه در جامعه باشد. "بسیج لشکر مخلص خداست" نیز به معنای رزم بسیج در راه تحقق اهداف عالی نظام و جهاد در راه خداست.

وی در ادامه بیان داشت: بسیج نزدیک به 300 هزار شهید و 600 هزار جانباز و صدها هزار خدمتگزار در عرصه‌های مختلف دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب که جمله "بسیج مدرسه عشق است"، ولایت‌پذیری بسیج را تعریف می‌کند، خاطرنشان کرد: بسیجی در شکل و ظاهر نیست، هرچند شکل و ظاهری دارد که مقدس و زیباست و اجتماعات آن هم پرشور است، اما بسیجی به معنای حیدری بودن است؛ بسیجی همان فدایی بودن و ولایت‌پذیری است.

سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد: اگر به "اولی‌الامر منکم" توجه کنیم نه‌تنها مشکلات مردم کشورمان، بلکه مشکلات جهان اسلام مرتفع می‌شود، رژیم اشغالگر قدس نابود می شود و استکبار جهانی نیز نمی‌تواند سخنی بگوید.

وی اظهار داشت: تفکر معقول بسیجی نشان از ایمان، اعتقاد، تلاش مخلصانه گذشت و ایثار دارد. بنابراین اخلاق، مهربانی، خدمت، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان از شاخصه‌های بسیجی و تفکر بسیجی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بسیج را الگویی برای همه ملت‌های مسلمان جهان دانست و تأکید کرد: بسیج، سیاسی است اما کار سیاسی نمی‌کند چراکه بسیج از انسان‌های مؤمن و وارسته انقلابی که در خط ولایت هستند تشکیل شده است؛ بنابراین بسیجی مجاهد بوده و افراطی نیست.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان این که بسیج مجاهد با انظباط است، خاطرنشان کرد: فرمانده‌ای که افرادش را بر خلاف فرمان رهبری به جهتی حرکت دهد، نزد خداوند و ولایت مسئول است.

وی در ادامه بیان داشت: بسیجی صبور و اهل جذب است؛ به همین خاطر است که اگر با او بدرفتاری هم کنند باز از ولایت روی برنمی‌گرداند چراکه وظیفه بسیج بشارت و انذار است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که بسیج غیور و پاسدار ارزش‌های نظام است، گفت: بسیجی غیرتمند است و اگر غیرت بسیجی در یک فرد وجود نداشته نباشد نمی‌توان آن فرد را بسیجی دانست.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه با بیان این مطلب که بسیجی طرفدار علم است، اما علم‌زده نیست، یادآور شد: اگر کسی بگوید مدرک دانشگاهی از داخل و خارج و حوزه‌های علمیه دارد، او یک بسیجی نیست؛ زیرا رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند "باید در کشور تولید علم داشته باشیم"، پس به همین خاطر بسیجی نباید مدرک‌گرا باشد و باید هر کاری که بر زمین مانده را انجام دهد.

وی با اشاره به این که هر کاری که تکلیف باشد بسیجی باید آن را انجام دهد، گفت: ما از آبادی و آبادانی شهرمان حرف می‌زنیم و برای آن تلاش می‌کنیم؛ زیرا تلاش برای آباد کردن کشورمان عزت اسلام را در پی دارد؛ اما خود بسیجی اهل دنیا نیست بدین معنی که زاهد است و بیشتر از نیازش جمع نمی‌کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با یادآوری این مطلب که بسیجی برای انجام کارها بیش از همه داوطلب می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیج در بخش تبعیت از رهبری خوب عمل کرده است، اما می‌تواند خیلی بهتر از این‌ها باشد؛ چراکه بسیج به فرموده رهبر انقلاب باید پیش‌رونده باشد



تعداد بازدید از این مطلب: 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود