انتظارات رهبری در پدافند غیرعامل
دنیا در دو روز آینده چگونه خواهد بود
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رادیو پس فردا و آدرس radiopasfarda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 709
بازدید کل : 36280
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 220
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 41
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 709
بازدید سال : 1162
بازدید کلی : 36280
انتظارات رهبری در پدافند غیرعامل

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انتظارات رهبری در پدافند غیرعامل، فراقوه‌ای و ملی است و همه در این خصوص مسئولند.

سردار فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش پدافند غیرعامل، با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: انتظارات رهبری در پدافند غیرعامل، فراقوه‌ای و ملی است و همه در این خصوص مسئولند.

وی افزود: ایشان بعد از فرمان، مکررا پیگیری و نظارت کردند و شایسته است همه طرح های بزرگ ملی از لحاظ ارتباط با پدافند غیرعامل مورد توجه قرار گیرد.

سردار فیروزآبادی با بیان اینکه پدافند غیرعامل باید برای مسئولین شناخته شده باشد، اظهار داشت: این موضوع باید همه گیر شود و رهبری تاکید کردند کار در این حوزه را گسترش دهید.

وی با بیان اینکه اقتدار نظامی فقط به سلاح نیست و پدافند غیرعامل نیز یک موضوع مهم است، تاکید کرد: از این به بعد باید به دولت اعلام شود که کلیه وزارتخانه ها و ادارات در اعتبارات عمرانی و پروژه های حساس و مهم، اعتبار مورد نیاز پدافند غیرعامل را لحاظ کنند.

سردار فیروز آبادی با تاکید بر اهمیت «دفاع سه وجهی» یعنی بازدارندگی،  آمادگی قدرت دفاعی و پدافند غیر عامل جهت ایجاد مصونیت، گفت: باید طوری شود که اگر دشمن هر گلوله ای بزند، به طرف خودش کمانه کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما دشمنان فراوانی داریم که از دور و نزدیک ما را هدف خود قرار داده‌اند اما با تدابیر پدافند غیرعامل می‌شود آنها را شکست داد و مایوسشان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جلسه اخیر با رهبر معظم انقلاب، درخصوص قرارگاه جنگ نرم، ایشان بر عملیات جنگ نرم سایبری تاکید کردند که باید بیشتر از همه امروز به آن پرداخته شود.

سردار فیروزآبادی خاطرنشان کرد: غفلت از پدافند غیرعامل یکی از آسیبهای مدیریتی کشور است. مثلا دستگاهی را وارد می کنند اما دستگاه کنترلی آن را از آن کشور نمی گیرند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید فهم بهتری از بودجه و اختیارات برای استفاده از دستگاهها به پدافند غیرعامل داده شود، تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی هم از فرصتها و ظرفیت ها در پدافند غیرعامل سایبری و پرتوی استفاده کند.

سدار فیروزآبادی ادامه داد: اگر مذاکره کنندگان که حضرت آقا آنها را فرزند ملت می‌دانند، بتوانند حقوق قطعی ملت را در برابر تهاجمات بین المللی دشمن بگیرند، خودش یک پدافند غیرعامل است.

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز رئیس جمهور اشراف کاملی بر مسایل امنیت ملی و پدافند غیرعامل دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ماهیت تهدیدات نظامی و تسلیحات تغییر کرده و هرچه دشمن نفوذ بمبهایش را افزایش می دهد، ما هم باید محاسبات مقاومت و دیواره پناهگاههایمان را تغییر دهیم.

سردار فیروزآبادی تاکید کرد: امروز تحولی در ماهیت و بروز تهدیدات جدید صورت گرفته است، اتفاقاتی مثل جنگ های سایبری، زیستی و احتمال توسعه آلودگی های شیمایی از سوی دشمن در دنیا افتاده که نمی توانیم بی تفاوت باشیم.



تعداد بازدید از این مطلب: 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود